Biutli
11 perc

Gyakran ismétlődő kérdések

RENDELÉSI FOLYAMAT

Miért nem tudok megvásárolni egyes termékeket?

Ha egy terméket nem tud a kosárba helyezni, annak két oka lehet: vagy nincs készleten, vagy olyan termékről van szó, amely kizárólag nagykereskedelmi vásárlók számára elérhető. Jelenleg nem áll módunkban "megrendelésre" vásárolni. Ha nyomon szeretné követni kedvenc termékének raktárkészletét, kérjük, használja az "Értesítsen a rendelkezésre állásról" opciót. A "Rendelkezésre állás értesítése" gomb megnyomása után megjelenik egy ablak, ahol kitöltheti az e-mail címét. Amint a termék raktáron van, e-mailben értesítjük Önt.

Mit jelent a "Csak nagykereskedelmi vásárlás" gomb?

Ha egy termék mellett a "Kosárba helyezés" helyett a "Csak nagykereskedelmi vásárlás" gombot látja, az azt jelenti, hogy a termék csak nagykereskedelmi vásárlásra alkalmas. Ezek a hajfestékek, vegyszerek és samponok szekrénycsomagjai, amelyek kizárólag professzionális fodrászok számára készültek, és nem kiskereskedelmi értékesítésre szolgálnak.

Akkor is vásárolhatok Öntől, ha nem vagyok fodrász?

Igen, bárki vásárolhat nálunk. Nálunk minden gond nélkül megrendelheti a kosarába kerülő összes árut, és azokat megfelelően kiszállítjuk Önnek.

Hogyan rendelhetek olyan árut, amely nincs raktáron?

Jelenleg nem kínálunk lehetőséget a "megrendelésre" történő vásárlásra. Ha az adott termék nincs raktáron, kérjük, használja az "Értesítsen minket a rendelkezésre állásról" opciót. A "Rendelkezésre állás értesítése" gomb megnyomása után megjelenik egy ablak, ahol kitöltheti az e-mail címét. Amint a termék raktáron lesz, e-mailben értesítjük Önt.

Ha Ön nagykereskedelmi vásárló, kérjük, jelezze értékesítési képviselőjének vagy a info@biutli.com e-mail címen, hogy milyen termékeket szeretne "egyedien megrendelni".

A webáruházon keresztül rendeltem árut, milyen gyorsan fogják kiszállítani?

Ha megrendelését reggel 09:00 óra előtt hozta létre, még aznap elküldjük. Ha megrendelését 09:00 óra után hozta létre, megrendelése a következő munkanapon kerül kiszállításra. A szállítási és kézbesítési idő a szállítmányozó cégtől függően 1-3 munkanapot vesz igénybe. Miután átadtuk a megrendelését a szállítmányozónak, a szállítmányozó cég felel a szállítási időért. Ezért, ha további információt szeretne kapni a küldeménye állapotáról kérjük, forduljon a futárszolgálathoz vagy a szállítmányozó céghez.

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

Ha Ön kiskereskedelmi vásárló, megrendelését a GoPAY fizetési átjárón keresztül (hitelkártya, Apple Pay, Google Pay, banki fizetés) vagy készpénzben fizetheti ki a futárnak utánvéttel. Ha Ön nagykereskedelmi vásárló, megrendelését számla ellenében 14 napos fizetési határidővel (a feltételek függvényében), a GoPAY fizetési átjárón keresztül (bankkártya, Apple Pay, Google Pay, banki fizetés) vagy készpénzben fizetheti ki a futárnak.

Nem tudok rendelni a webáruházon keresztül, más módon is rendelhetek?

Ha Ön kiskereskedelmi vásárló, és az e-shopon keresztül különböző okok miatt nem tud megrendelést létrehozni, kérjük, küldje el megrendelését e-mailben a info@biutli.com címre. Ha Ön nagykereskedelmi vásárló, megrendelését értékesítési képviselője révén vagy a info@biutli.com e-mail címen adhatja le.

Lemondhatom a rendelésemet?

Ha a megrendelését már becsomagolták és átadták a szállítónak, azt nem lehet törölni. Ha további információt szeretne kérni rendelése státuszáról, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@biutli.com e-mail címen.

AZ ÁRUK KIFIZETÉSE

Milyen fizetési módokat kínálnak?

Ha Ön kiskereskedelmi vásárló, megrendelését a GoPAY fizetési átjárón keresztül (hitelkártya, Apple Pay, Google Pay, banki fizetés) vagy készpénzben fizetheti ki a futárnak utánvéttel. Ha Ön nagykereskedelmi vásárló, megrendelését számla ellenében fizetheti ki 14 napos fizetési határidővel (a feltételek függvényében), a GoPAY fizetési átjárón keresztül (bankkártya, Apple Pay, Google Pay, banki fizetés) vagy készpénzben a futárnak utánvéttel.

Lehet készpénzzel fizetni?

A megrendelést a csomag kézbesítésekor készpénzben is kifizetheti a futárnak (fizetési és szállítási mód: utánvét). Ha készpénzzel fizet a futárnak, kérjük, kérjen tőle nyugtát. Jelenleg nincs olyan üzletünk, üzlethelyiségünk vagy gyógyszertárunk, ahol személyes átvétel és készpénzes fizetés lehetséges.

Lehetőség van számla ellenében fizetni?

Ha Ön nagykereskedelmi vásárló, lehetősége van 14 napos fizetési határidővel  számla ellenében fizetni. A számlás fizetési mód használatához nem lehet fizetési hátraléka egy korábbi megrendeléssel kapcsolatban. A számlával történő fizetés a negyedév zárásáig új nagykereskedelmi ügyfelek számára sem engedélyezett. A negyedév lezárása után az új ügyfél automatikusan lehetőséget kap az előző negyedévben leadott rendelések átlagának 1,5-szereséig számla ellenében történő fizetésre,.

Nem kaptam meg a pénzt a fizetési átjárón keresztül, mit tegyek?

Ha a fizetés nem ment át a GoPAY fizetési átjárón, 15 percen belül automatikusan kap egy e-mailt a fizetés befejezésének lehetőségével (ha nem kapta meg a fő e-mail postaládájába, próbálja meg ellenőrizni a Spam fiókot, hogy biztos legyen benne). Ha 15 percen belül nem kap e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@biutli.com címen, és mi létrehozunk Önnek egy új linket a fizetés befejezéséhez, vagy megváltoztatjuk a fizetési módot egy másik típusra (utánvétes/számlás fizetés).

Hogyan változtathatom meg a fizetés módját?

A fizetési mód megváltoztatása csak akkor lehetséges, ha a küldeményt még nem küldték el. Ha a megrendelés leadásakor hibát követett el, és szeretné megváltoztatni a fizetés módját, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@biutli.com e-mail címen.

ÁRUSZÁLLÍTÁS

Milyen szállítási módokat kínálnak?

Jelenleg csak a PPL futárszolgálaton keresztül szállítunk.

Milyen gyorsan szállítják ki az árut?

Ha reggel 09:00 óra előtt adja le rendelését, akkor 1-2 munkanapon belül kézbesítjük. Ha megrendelését 09:00 után adja le, 2-3 munkanapon belül szállítunk.

Személyes átvétel is lehetséges?

Nem, jelenleg nem engedélyezzük a személyes átvételt, mivel nincs üzletünk, gyógyszertárunk vagy gyűjtőhelyünk.

REGISZTRÁCIÓ

Miért kell regisztrálnom?

Ha Ön kiskereskedelmi vásárló, a regisztrációval áttekintést kap rendeléseiről, könnyebben és gyorsabban intézheti reklamációit és visszaküldéseit, a hírlevél segítségével megtekintheti a legfrissebb híreket és promóciókat, és automatikusan beléphet a hűségprogramba.

Ha Ön nagykereskedelmi vásárló, a regisztrációval hozzáférést kap a nagykereskedelmi részleghez: nagykereskedelmi áron történő áruvásárlás, kizárólag fodrászoknak szóló áruvásárlási lehetőség, a vásárlások mennyisége alapján negyedéves kedvezmények a nagykereskedelmi alapárakból, áttekintés a megrendeléseiről, egyszerűbb és gyorsabb reklamáció és visszáru, áttekintés a legújabb hírekről és akciókról egy speciális, nagykereskedelmi vásárlóknak szóló hírlevél segítségével, automatikus belépés a hűség- és ajánlóprogramba és a számlafizetés lehetősége a negyedév lezárása után.

Milyen típusú regisztrációkat kínálnak?

Kétféle regisztrációt kínálunk: regisztráció törzsvásárlók számára (kiskereskedelmi vásárlás) és nagykereskedelmi partnerek számára. Ha törzsvásárlóként regisztrált, és szeretné ügyfélszámláját nagykereskedelmire módosítani, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@biutli.com címen.

Hogyan regisztrálhatok nagykereskedőként?

Ha Ön vállalkozó vagy érvényes adószámmal rendelkező cég, és fodrászként, borbélyként, kozmetikusként vagy szépségszalonként tevékenykedik, csak töltse ki a honlapunkon található regisztrációs űrlapot, és válassza a "Nagykereskedelmi partner" opciót. Miután kitöltötte vállalkozása adatait, elküldte regisztrációját és ellenőrizte adatait, automatikusan nagykereskedelmi partnerünkké válik, és megkapja az összes előnyt, amelyet nagykereskedelmi partnereinknek kínálunk.

Hogyan működik a regisztrációs folyamat?

Az oldal jobb felső sarkában kattintson a "Bejelentkezés", majd a "Regisztráljon ingyenesen" gombra. A regisztrációs oldalon válassza ki a következő lehetőséget: 1. Rendszeres ügyfél vagy 2. 1. Miután kitöltötte az összes szükséges információt és elküldte a regisztrációs űrlapot, automatikusan regisztrál és bejelentkezik. Ha bármilyen problémája van a regisztrációval kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@biutli.com címen.

HŰSÉGPROGRAM

Milyen előnyöket biztosít hűséges ügyfeleinek?

Azon hűséges vásárlóink számára, akik nálunk regisztráltak és rendszeresen vásárolnak tőlünk, hűségprogramot biztosítunk. Ez minden vásárlásért pontok formájában nyújtott jutalom: 10€ = 1 pont. Az összegyűjtött pontokat bármikor a következő rendelésénél kétféleképpen válthatja be: kedvezményt alkalmaz a rendelésénél, vagy a pontokért cserébe ingyenes árut választ. A pontokat minden egyes rendelésnél mindig a kosárban lévő oldalon válthatja be. Az aktuális pontegyenleg a kosár oldalán vagy a műszerfal tábláján, az ügyfélfiókjában is megtalálja. Ha bármilyen kérdése vagy problémája van a pontok beváltásával kapcsolatban, kérjük, forduljon hozzánk a info@biutli.com e-mail címen.

Hogyan tudok regisztrálni a hűségprogramra?

A regisztráció után azonnal automatikusan beiratkozik a hűségprogramba.

Hogyan válthatom be hűségpontjaimat?

A pontokat bármikor a következő rendelésénél kétféleképpen beválthatja: vagy kedvezményt vesz igénybe a rendeléséből, vagy úgy, hogy pontokért ingyenes termékeket választ. A pontokat mindig a weboldal kosár oldalán, minden rendelésnél beválthatja. Az aktuális pontegyenlegét a kosár oldalon vagy az ügyfélszámláján is megtalálhatja. Ha bármilyen kérdése vagy problémája van a pontok beváltásával kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@biutli.com e-mail címen.

NAGYKERESKEDELMI RÉSZLEG

Vásárolhatok Öntől nagykereskedelmi áron?

Igen, ha Ön fodrász, borbély vagy szépségszalon tulajdonosa, akkor nagykereskedelmi áron vásárolhat tőlünk, és amint nagykereskedelmi regisztrációval rendelkezik, a nagykereskedelmi partner minden előnyét élvezheti.

Fizethetek önöknél számla ellenében?

Igen, a nagykereskedelmi partnerek számára a feltételektől függően lehetőséget biztosítunk  számla ellenében történő fizetésre. Az új ügyfelek csak a negyedév lezárása után fizethetnek számla ellenében. A számlafizetés engedélyezésének összegét a negyedéves átlagos megrendelés alapján számoljuk ki, és 1,5-szereséig engedélyezzük. A számlafizetésre engedélyezett összegről a Dashboard táblán, az ügyfélfiókjában talál információt. A számlafizetés nem lehetséges, ha Ön egy korábbi megrendeléssel elmaradt.

Kínál valamilyen előnyt a nagykereskedelmi partnereinek?

Igen, nagykereskedelmi partnereink számára előnyöket kínálunk: nagykereskedelmi áron történő áruvásárlás, kizárólag fodrászoknak szóló áruvásárlási lehetőség, negyedéves kedvezmények a nagykereskedelmi alapárakból az Ön vásárlási volumene alapján, speciális, kizárólag nagykereskedelmi vásárlóknak szóló akciók, áttekintés a megrendeléseiről, egyszerűbb és gyorsabb reklamáció és visszáru, áttekintés a legújabb hírekről és akciókról egy speciális, nagykereskedelmi vásárlóknak szóló hírlevélben, automatikus belépés a hűség- és ajánlóprogramba, számla ellenében történő fizetés lehetősége a negyedév végét követően.

Vannak értékesítési képviselőik?

Igen, ha Ön nagykereskedelmi partnerünk, és szeretne értékesítési képviselőt kapni, kérjük, írjon nekünk a info@biutli.com e-mail címre. A kijelölt értékesítési képviselővel kapcsolatos információkat, valamint elérhetőségét (név, telefonszám, e-mail cím, munkaidő) az Ön ügyfélfiókjában találja.

TERMÉKINFORMÁCIÓ

Milyen típusú termékeket kínálnak?

Portfóliónkban olyan kiválasztott márkák professzionális fodrászati termékeit találja, mint a TIGI, Trinity, Artistique, Broaer, GK Hair, Wella Professional, NVNT vagy Tailor's. A termékek egy része a nagyközönség számára kiskereskedelmi áron megvásárolható, a professzionális áruk egy része zárolt, és csak nagykereskedelmi vásárlóknak szánt termékek. Ezek olyan termékek, amelyekhez professzionális kezelés szükséges, és kizárólag szalonokban való használatra szánt termékek.

Az Ön termékei kizárólag professzionális használatra készültek?

A fenntartott termékcsalád kizárólag szalonokban történő professzionális használatra szolgál. Ezek a termékek kiskereskedelmi áron nem vásárolhatók meg, csak nagykereskedelmi partnerek vásárolhatják meg őket nagykereskedelmi áron.

Kínálnak olyan termékeket, amelyeket nem teszteltek állatokon?

Igen, vannak olyan márkák és termékek, amelyek "Cruelty Free" (kegyetlenségtől mentes) tanúsítvánnyal rendelkeznek. Mindig ellenőrizze a kategóriában található szűrőket, ahol a "Tanúsítás" típust találja, majd válassza a "Cruelty Free" opciót. Azonnal kiszűri azokat a termékeket, amelyeket nem teszteltek állatokon.

Kínálnak allergiásoknak szánt termékeket?

Igen, olyan márkákat és termékeket forgalmazunk, amelyek "szilikonmentes/parabénmentes/szulfátmentes/vegán" tanúsítvánnyal rendelkeznek. Mindig ellenőrizze a szűrők kategóriáját, hogy lássa a "Tanúsítás" szűrés típusát, majd válassza a "Szilikonmentes/Parabénmentes/Szulfátmentes/Vegán" lehetőségek egyikét. Azonnal kiszűri azokat a termékeket, amelyeket nem teszteltek állatokon. Alternatívaként nézze meg a "Hajdiagnosztika" kategóriát, és válassza az "Egyéb hajproblémák" alkategóriát. Ebben a szekcióban érzékeny és allergiásoknak szánt hajkozmetikumokat talál.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Hogy léphetek kapcsolatba önökkel?

A termékekkel, megrendelésekkel vagy egyéb információkkal kapcsolatos kérdéseivel a info@biutli.com e-mail címen fordulhat hozzánk. Figyelem! Az ügyfélszolgálat jelenleg csak angol nyelven működik.

Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat minden munkanapon 09:30 és 15:00 óra között elérhető.

Milyen gyorsan kaphatok választ az e-mailemre?

Igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni az e-mailekre - mindig egy munkanapon belül.

KÖVETELÉSEK ÉS VISSZATÉRÍTÉSEK

Milyen alapon reklamálhatok az áruval kapcsolatban?

Az olyan árukkal kapcsolatban tehet panaszt, amelyek Ön szerint nem felelnek meg a leírásnak és az elvárt minőségnek. Ha Ön regisztrált nálunk, kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot az ügyfélfiókján keresztül. A teljes szerződési feltételeket ITT találja.

Milyen okból küldhetem vissza az árut?

Önnek joga van a megrendelt árut a kézbesítéstől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni. A visszaküldött árunak sértetlenül, eredeti csomagolásban kell lennie. Ha Ön regisztrált nálunk, a visszaküldési űrlapot az ügyfélfiókján keresztül töltheti ki. Az áruk visszaküldésének teljes körű feltételei ITT találhatók.

Visszaadhatok/visszatéríthetek egy ajándékot?

A tőlünk ajándékba kapott termék nem igényelhető vissza.

Hogyan kell kitölteni az igénylőlapot/visszatérítési űrlapot?

Ha Ön regisztrált nálunk, akkor az ügyfélfiókján keresztül kitöltheti a reklamációs/visszavételi űrlapot. Ha nem regisztrált nálunk, kérjük, kövesse a visszaküldési és visszaküldési szabályzatunkat.

Hogyan működik a panaszeljárás?

A panaszkezelési szabályzat teljes szövege, beleértve a panaszkezelési eljárást is, ITT található.

Hogyan működik a visszatérítési folyamat?

A visszaküldés teljes feltételei, beleértve a visszaküldési folyamatot is, ITT találhatók.

Melyik címre kell a visszaküldött/visszavitt árut eljuttatnom?

A követelés/visszatérítés kézbesítési címe:

Biutli, s.r.o.
Námestie Mateja Korvína 1
811 07 Bratislava

Az árut postán vagy más szállítmányozó céggel (nem ajánlott küldeményként), vagy az Ön kereskedelmi képviselőjén keresztül küldheti vissza. A visszaküldött/visszaküldött áruk küldése esetén a vevő viseli a szállítási költségeket.

Hogyan tudhatom meg, hogy hol tart az igénylésem/visszatérésem?

Ha Ön regisztrált nálunk, az ügyfélszámláján megtalálja a reklamáció/visszatérítés aktuális státuszát. Ha nem regisztrált nálunk, vagy további információra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@biutli.com e-mail címen.

Milyen gyorsan téríti vissza az árut?

Igyekszünk a panaszok/visszatérítések esetén a pénzt a megadott számlaszámra utalni a panasz/visszatérítés feldolgozását követő 14 napon belül.

TERMÉKÉRTÉKELÉSEK

Valódiak a webáruház értékelései?

Igen, csak olyan vásárlóktól származó, ellenőrzött véleményeket teszünk közzé, akik már vásároltak tőlünk.

Hol láthatok termékértékeléseket?

A termékértékelések a termék lapon, a Vélemények alatt találhatók.

Hogyan hagyhatok termékértékelést?

A termék lapon, a Vélemények fül alatt kattintson a "Vélemény hozzáadása" gombra, és töltse ki az összes szükséges mezőt.

Milyen gyorsan jelenik meg az értékelésem a webáruházban?

Az Ön véleménye miután adminisztrátorunk jóváhagyta, azonnal megjelenik a webáruházban,. Önt nem értesítjük e-mailben, ha az értékelését jóváhagyták.

 

Nem találta itt a választ a kérdésére? Írjon nekünk a info@biutli.com címre, és szívesen válaszolunk Önnek.